Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

ΧΑΘΗΚΕ ΠΙΤ ΜΠΟΥΛ


ΧΑΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΠΑΝΟΡΑΜΑ(ΤΙΤΑΝ) ΣΤΗΝ ΜΑΝΔΡΑ ΑΤΤΙΚΗΣ Η ΣΚΥΛΙΤΣΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ ΤΗΛ 6981659963.ΔΙΝΕΤΑΙ ΑΜΟΙΒΗ.

Via @adespoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου