ΧΑΘΗΚΕ sos Την Τετάρτη 25/4/2012 το βράδυ χάθηκε η Μπουμπού έξω από τον Σκλαβενίτη(Μεσσηνίας 31 και Αρκαδίου 1) απέναντι από το ΟΑΚΑ,στην περιοχή Αλσούπολης.Είναι ημίαιμο πίνσερ και είναι 5 ετών.Έχει χρώμα κανελί και είναι πολύ φιλική.
Κρατάει παρέα σε άτομο με σοβαρό πρόβλημα υγείας,ο οποίος μετά την εξαφάνιση του σκυλιού χειροτερεύει μέρα με τη μέρα.Παρακαλούμε αν γνωρίζετε κάτι επικοινωνήστε μαζί μας.Ο μικρος διασωληνωθηκε παλι ειναι επειγον..
ΔΙΝΕΤΑΙ ΑΜΟΙΒΗ SAS PARAKALO
Via @adespoto.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου