η Γλυκα,η Ηρα και ο Ζορο..Τωρα ειναι 4μηνων,εμβολιασμενα,αποπαρασιτωμενα και υγιης αλλα μεγαλωνουν στο καταφυγιο και τις συνθηκες των καταφυγιων τις γνωριζουμε ολοι μας!!!Ειναι κριμα να ειναι εκει φυλακισμενα ενω τα αδερφακια τους παιζουν στα σπιτακια που τα υιοθετησαν!!!Αν ενδιαφερεσαι να υιοθετησεις ενα σεττερακι απο τα αδερφακια δεν εχεις παρα να παρεις στα κοριτσια ενα τηλ.6977240886 Μαρια
Via @adespoto.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου