Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Χαρίζεται ημίαιμο κουτάβι


Χαιρετώ όλη την παρέα!!!! Το όνομά του είναι Ράμπο κι από μικρός ξεχώριζα για τον υπέροχο χαρακτήρα μου! Γεννήθηκα στις 21 Σεπτεμβρίου 2011 και το βάρος μου είναι 14,5 κιλά. Είμαι γεροδεμένο και δυνατό σκυλί, με στοιχεία πολύ καλού φύλακα. Είμαι πολύ τρυφερός με τους οικείους μου, αλλά και αυστηρός με οποιονδήποτε άγνωστο. Υπάκουος, ακούω στο «μη», «κάτω», «έλα», «φάε», ενώ όταν βρίσκομαιι σε εσωτερικό χώρο στέκομαι μπροστά στην πόρτα για να λερώσω έξω όταν χρειάζεται! Μεγάλωσα μέσα στο σπίτι και λατρεύω το βούρτσισμα, το μπάνιο και τον ύπνο στο κρεβάτι!! Εμβολιασμένος, υγιής, παιχνιδιάρης και χαδιάρης, περιμένω την οικογένεια που θα με αγαπήσει και θα διαλέξει να με κάνει ισότιμο μέλος της για πάντα! Θα δοθώ με φόρμα υιοθεσίας και για να γνωριστούμε από κοντά, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο 6945160234.

Via @adespoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου