Τρίτη 22 Μαΐου 2012

O Αρτουπος ψαχνει σπιτι!


Το ονομα μου ειναι Αρθουρο και ψαχνω ενα παντοτινο σπιτι.Ειμαι ενα 7 χρονω καθαροαιμο Πιτ μπουλ που δεν ειχε μια ευκολη ζωη.
Ως κουταβακι με παρατησαν στο δρομο μονο μου να υπερασπιστω τον εαυτο μου. Ευτυχως ενας πολυ καλος ανθρωπος με βρηκε, με πηρε σπιτι του και με υιοθετησε. Ημουν μαζι του για 6 χρονια και περναγαμε πολυ καλα. Αλλα δυστυχως αρρωστησε και τον πηγαν σε γηροκομειο. Προφανως δεν μπορουσε να με παρει εκει μαζι του, και η υπολοιπη οικογενεια του δεν με θελει . Ετσι για τους τελευταιους μηνες ζω μονος χωρις κανεναν σε ενα αδειο σπιτι. Μια καλη κυρια ερχεται και με ταιζει και με φροντιζει καθημερινα αλλα δεν μπορει να με παρει μαζι της . Χρεαιζομαι μια μονιμη οικογενεια να με προσεχει.
Ειμαι πολυ φιλικος και τρυφερος, παιχνιδιαρικος και κοινωνικος. Τα παω καλα με τα παιδια και αλλα σκυλια αλλα οχι με της γατες. Εχω κανει ολα μου τα εμβολια, ειμαι υγειεστατος και τσιπαρισμενος.
Αν μπορειτε να μου δωσετε μια δευτερη ευκαιρια στη ζωη μου επικοινωνηστε με το ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΖΩΟΦΙΛΩΝ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ (FASE) η στο 691771995300/6980659763.
Αριθμος προτοδικειο 277/2002

Via @adespoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου