Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Χαρίζεται το ψιψινάκι Μάχη


Μπήκα στη μηχανή ενός αυτοκινήτου – καλή κρυψώνα έ ;; Μόνο που αυτό ξεκίνησε, πω πω θόρυβος, και με πήρε μακριά από τη μαμά μου ! Φοβόμουνα …!

Και φώναζα σπαρακτικά μέχρι που βράχνιασα ! Και μετά με άκουσε μια κοπέλα και με παρακαλούσε μια ώρα να βγω και μετά μπήκε κάτω από το αυτοκίνητο και με έβγαλε! Και με πήρε σπίτι της και τώρα που συνήλθα από την ταλαιπωρία, τρώω μόνη μου, παίζω, γουργουρίζω πολύ για να την ευχαριστήσω και … πάω και τουαλέτα στο χώμα μου. Και έχω κάνει και το πρώτο μου εμβόλιο. Θέλει να μου βρει μια καλή μαμά γιατί οι δικές της γάτες στο σπίτι με ζηλεύουν και δε με θέλουν. Είμαι δύο μηνών (μάλλον). Θα είμαι το πιό καλό κορίτσι! Μήπως θέλετε να με πάρετε στο δικό σας σπίτι???

Για να με δείτε από κοντά καλέστε στο Σύλλογο Φίλων των Ζώων Χαλανδρίου(αριθ.αποφ.πρωτοδ.7064/02) στα τηλ: 2106814276,69776112448 και
6979640320.

Via @adespoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου