Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ Η ΚΑΛΟΒΟΛΗ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΣΩΜΗ STORMY


Αριθμός chip: 276094180070992.Τόσοι μήνες και δεν βρέθηκε κανείς για μένα???

Με ονόμασαν Στόρμι γιατί βρέθηκα ενώ μαινόταν καταιγίδα. Η ομορφιά μου δεν αποκαλύπτεται σε όλο της το μεγαλείο μέσα από τον φακό. Πρέπει να με δείτε από κοντά για να εκτιμήσετε το βλέμμα μου, τον υπέροχο χαρακτήρα μου, την αγάπη μου για χάδια, την ανθρώπινη συντροφιά, τα άλλα ζωάκια και τα μικρά παιδιά τα οποία υπεραγαπώ!!

Είμαι ένα αξιολάτρευτο παρεόσκυλο περίπου ενός έτους).

Είμαι μικρόσωμη -γύρω στα 12 κιλά- οπότε μπορώ να ζήσω άνετα και σε διαμέρισμα, καθώς θέλω να είμαι συνέχεια κοντά στους ανθρώπους μου, ενώ είμαι ήδη στειρωμένη και τσιπαρισμένη!!

Ανυπομονώ λοιπόν να βρω την οικογένεια που θα με αγαπήσει για πάντα και υπόσχομαι και εγώ πως θα τους λατρέψω για όλη μου την ζωή!!

Τηλ: 6977749502

christiankalog@yahoo.gr

Via @adespoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου