Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Χαρίζεται η ημίαιμη Ζιζέλ!


Γειά σε όλους. Είμαι η Ζιζέλ, ένα πανέμορφο κουταβίνι. Βρέθηκα παρατημένη στον δρόμο και ευτυχώς κάποιοι καλοί άνθρωποι με πήραν και με φιλοξενούν μέχρι να βρω την δική μου οικογένεια. Αυτή τη στιγμή είμαι σχεδόν 3 κιλάκια,3 μηνών και θα γίνω μεσαίου μεγέθους. Έχω αποπαρασιτωθεί εσωτερικά και εξωτερικά. Το ονομά μου, μου ταιριάζει τέλεια αφού έχω πανύψηλα ποδαράκια. Δεν κάνω ζημίες, είμαι ήσυχη και παίζω πολύ με τα άλλα σκυλάκια. Μου αρέσουν πολύ οι αγκαλίτσες, τα χαδάκια και τα δερμάτινα κοκκαλάκια αφου τώρα αλλάζω τα δοντάκια μου. Όποιος ενδιαφέρεται να υιοθετήσει έναν πιστό και παντοτινό φίλο, μπορεί να καλέσει στο 6981848791 (what's up, Κέλλυ) ή να στείλει email στο dogs.adoptions@gmail.com . Θα δοθώ με συμβόλαιο υιοθεσίας και υποχρεωτική τοποθέτηση microchip, σύμφωνα με τον νόμο 4039/2012. Φιλοζωικό Σωματείο Λάρισας Anim.A.L. (Animal Adoptions Larissa). Αριθμός Πρωτοδικείου 497/201 

Via @adespoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου