Κυριακή 22 Μαΐου 2011

Χαρίζεται ένα αξιολάτρευτο μελανούρι!


Είμαι η Μπλάκυ, ένα μελανούρι 5 μηνών, είμαι πανέξυπνη και με πολύ καλούς τρόπους! Προσέχω την σιλουέτα μου και δεν μου αρέσει να πέφτω με τα μούτρα στο φαγητό, γι'αυτό όπως βλέπετε διατηρούμε λεπτή και φινετσάτη.Δεν νομίζω να ξεπεράσω τα 15 κιλά και έχω κάνει όλα μου τα εμβόλια! Η αδυναμία μου είναι οι αγκαλιές, τα φιλιά και φυσικά το παιχνίδι! Έχω κάνει πολλούς φίλους και από τότε που γλύτωσα το χτύπημα του αυτοκινήτου (5-4-2011), νοιώθω πολύ τυχερή και αισιόδοξη! Το μόνο που επιθυμώ είναι να βρώ τον άνθρωπό μου, και να μου εγγυηθεί την αγάπη του για μια ζωή!Τότε να δείτε τι κολοτούμπες θα κάνω από τη χαρά μου! Σας περιμένω να με γνωρίσετε από κοντά στο σπίτι που φιλοξενούμε στο Άνω Διμηνιό! Τηλέφωνο επικοινωνίας 6944292475

Via @adespoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου