Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Είμαι τρέλα και γλυκιά σαν καραμέλα!


Είμαι τρέλα, είμαι τρέλα και γλυκιά σαν καραμέλα, γι'αυτό μ'αγαπούν!!!
Είμαι η Καραμελίτσα! Η ιστορία μου δεν είναι γλυκιά αλλά έχει αίσιο τέλος!Ακούστε την: Στις 23-3-2011 με βρήκαν εγκαταλελειμμένη με τα 6 αδελφάκια μου, με κλειστά ακόμα τα ματάκια μας στην Αρχαία Κόρινθο.Μην εκπλήσεστε, γιατί δυστυχώς συμβαίνει πολύ συχνά αυτό! Είμαστε από τα πολύ τυχερά γιατί με πολύ προσπάθεια και περίσσια αγάπη, σήμερα είμαστε όλα υγιή και πεντάμορφα!Τα 5 αδελφάκια μου βρήκαν άτομα που τα αγαπούν πάρα πολύ και σύντομα θα έχω κι εγώ την ίδια τύχη! Με τόσα προσόντα που διαθέτω, ΟΜΟΡΦΙΑ, ΕΞΥΠΝΑΔΑ, ΤΣΑΧΠΙΝΙΑ και διάθεση για πολλά παιχνίδια, είναι δυνατόν να μην διεκδικήσω το καλύτερο!Θα γίνω μεγάλη και τρανή και σαν πριμαντόνα χρειάζομαι το χώρο μου και πολύ πολύ αγάπη!Έχω κάνει το πρώτο μου εμβόλιο και πολλούς πολλούς φίλους! Φιλοξενούμε στο Άνω Διμηνιό και περιμένω να σας γνωρίσω από κοντά! Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6944292475.

Via @adespoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου