Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Χαρίζεται η Τιτίκα!


Καλησπέρα και απο μένα! Είμαι η Τιτίκα, μια γατουλίνα ενάμιση μηνών, που ακούω μάλιστα και το όνομά μου όταν με φωνάζουν.
Με πέταξαν σε μια πρασιά με τα άλλα 2 αδερφάκια μου, που δυστυχώς όμως πέθαναν μετά από 2 μέρες.
Είχα μεγάλο πρόβλημα με τα ματάκια και την αναπνοούλα μου, αλλά τα κατάφερα γιατί με φρόντισαν πολύ. Είμαι πολύ καλά κι έχω αποπαρασιτωθεί εξωτερικά και εσωτερικά. Τρώω κροκετούλες και πίνω πια νεράκι. Ενώ για την ανάγκη μου, έμαθα και πηγαίνω στην άμμο μου.
Βρίσκομαι στη Θεσσαλονίκη αλλά αν κρίνω οτι θα με αγαπήσετε και θα με φροντίζετε, μπορώ να μεταφερθώ παντού. Θα δοθώ με συμβόλαιο υιοθεσίας και θα έχετε σαν "δώρο" το πρώτο μου εμβόλιο. Όλα αυτά όμως μόνο με τον όρο της μετέπειτα στείρωσής μου.
Όποιος ενδιαφέρεται για εμένα μπορεί να επικοινωνήσει είτε με τον Πασχάλη στο 6948 767667, είτε με την Μαρία στο 6972 801511.

Πάρτε με σε ένα ζεστό σπιτάκι, είμαι πολύ μικρούλα για αυλή. Τα παιδιά που με φιλοξενούν είναι εθελοντές και πρέπει να φύγουμε. Βρήκανε κι άλλα μωράκια αρρωστούλικα που θα φιλοξενήσουν και εγώ πια πρέπει να πάω στο δικό μου σπιτάκι. Δε μπορούν να με κρατήσουν πολύ ακόμη, και τα οικονομικά είναι πολύ δύσκολα με τόσες φιλοξενίες και τα δικά τους ζωάκια.

Via @adespoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου