Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

ΚΑΝΑΔΕΖΙΚΟ ΛΥΚΟΣΚΥΛΟ 9,5 μηνων - ΨΑΧΝΕΙ ΣΠΙΤΙ


παιδια επηγει η υοθεσια του σας παρακαλωωωωωωωω!!! ♥
παιδια θελω την βοηθεια σας αν μπορειτε...στη πλατεια καραισκακη στην ανω γλυφαδα υπαρχουν 2 αδεσποτα ενα αρσενικο και ενα θυληκο...το θυληκο το ταιζει ενας ηλικωμενος ενω το αρσενικο το ταιζω εγω μερικες φορες γιατι εχω 37 κατοικιδια και δν μου ειναι ευκολο να τα φροντισω...μου εχουν παραπονεθει οτι ο αρσενικος δαγκωνει τους περαστικους...και οτι θα τον παρει ο μπογιας και θα τον παει για ευθανασια...δεν μπορω να κανω κατι γιατι ειμαι μολις 15 χρονων..!!σας παρακαλω αν υπαρχει καπιος που μπορει να με βοηθησει με την φιλοξενια η την υοθεσια του ας με παρει τηλ.6975639153..ελενη.στην φοτο ειναι ο αρσενικος ο ρουλης..ειναι αρκετα ζωηρος αλλα δν κανει σκανταλιες!!!ειναι και πολυ αγαπησιαρης!!!:DD




Via @adespoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου