Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Χαρίζεται ημιαιμο rottweiler αρσενικό


Με λένε Γρηγόρη, ζούσα κυριολεκτικά στα φανάρια πριν απ το αεροδρόμιο, μαζί με τον φίλο μου τον Σταμάτη, έτσι μας ονόμασαν Γρήγορης και Σταμάτης. Κάποιοι από εσάς ίσως να με είχατε δει κι άλας. Εδώ και 10 μήνες ζω σε κλουβί πανσιόν για αδέσποτα ζώα. Δεν μου αρέσει εδώ, δεν λέω, εδώ δεν κινδυνεύω αλλά έχω ανάγκη να έχω ανθρώπους γύρο μου, να μ αγαπάνε και να τους αγαπάω. Δεν ήμουν πάντα αδέσποτο. Κάποτε είχα το δικό μου σπίτι, την δικιά μου οικογένεια.
Είμαι ημιαιμο rottweiler αρσενικό. 1,5 έτους. Υγιέστατος, στειρωμένος, αρνητικός σε ερλειχια και καλααζάρ, μεγαλόσωμος, πανέμορφος, πολύ φιλικός με ανθρώπους και αλλά σκυλιά. Τρελαίνομαι για αγκαλιές και χάδια. Δώστε μου μια θέση στην καρδιά σας, μια γωνίτσα στο σπίτι σας.

Via @adespoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου