Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Piggy, η γατο-γουρουνίτσα


Με είπανε Piggy γιατί είμαι μικρή και στρογγυλή σαν γουρουνίτσα.
Η ιστορία μου ειναι λίγο έως πολύ συνηθισμένη.
Γεννήθηκα σε ένα κήπο πολυκατοικίας, όπου πέρασα τους πρώτους μήνες της ζωής μου με τον αδερφούλη μου και τους γονείς μου. Ξαφνικά γίναμε ανεπιθύμητοι και έτσι η κυρία που μας πρόσεχε φρόντισε σιγά σιγά να μας απομακρύνει.
Οι γονείς μου ζουν μαζί,στειρωμένοι πια, κάπου αλλού και ο αδερφούλης μου ήδη έχει βρει το δικό του σπίτι. Έμεινα μόνη και τελευταία.
Είμαι 7μηνών, στειρωμένη, αποπαρασιτωμένη,εμβολιασμένη, τρυφερή και με διάθεση να αγαπήσω πολύ όποιον άνθρωπο με φροντίσει.. Τα χρώματα μου είναι πολύ ιδιαίτερα, γιατί είμαι γκρι με κρεμ λεπτομέρειες.
Δίνομαι μόνο για μέσα στο σπίτι γιατί δοκίμασα τους κινδύνους του έξω και δεν μ'αρέσει καθόλου.
Αν θέλετε να με γνωρίσετε από κοντά, καλέστε στο τηλ 6944539442 ή στείλτε μειλ στο floisvoscats@gmail.com

Via @adespoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου