Τρίτη 10 Απριλίου 2012

Χαριζω αρσενικο Σαμογιετ


Χαριζω το ομορφο μου αρσενικο σκυλακι ρατσας ΣΑΜΟΓΙΕΤ γιατι πια δεν εχω χρονο να ασχοληθω μαζι του λογω υποχρεωσεων μου
Μενει πολλες ωρες μονο του και δεν ειναι πια τοσοσ χαρουμενο
Θελω να βρω μια σωστη οικογενεια η καποια ζευγαρι που θα εχει χρονο να ασχοληθει μαζι του
Ειναι πολυ ησυχο,παιχνιδιαρης και θελει συνεχεια παρεουλα και αγαπη
Εχει κανει ολα τα εμβολια
Εχει τσιπακι και βιβλιαριο
Θα προτιμησω καποια μονοκατοικια η σπιτι με αυλη
Εχει γεννηθει στις 8 Μαιου 2011

Via @adespoto.gr

3 σχόλια:

  1. Γειά σας.
    Είμαι Χρύσα απο Θεσσαλονίκη.
    Έχω αλλεργία στα σκυλάκια. Θα ήθελα όμως να είχα.
    Κατοικώ στη Φλώρινα και πιστεύω πως θα του αρέσει λόγω του κρύου αλλά και της υπέροχης φύσης για βόλτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γειά σας.

    Με λένε Κώστα και μένω στο Βόλο. Θα ήθελα να ειχα ενα saammoyed. Είμαι φοιτητής στο τελευταίο έτος των σπουδών μου και έχω πολύ ελεύθερο χρόνο να παίζω μαζί του και να τον φροντίζω. Απάντησέ μου με mail.

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή