Τρίτη 10 Απριλίου 2012

ΔΑΝΑΗ


Με λενε Δ Α Ν Α Η!!!!!!!!!!!!!!!! ιΕιμαι μια σετερρουλα σε μικρογραφια!Μινιον που λεμε!(9 κιλα ).Αν και μικρη ,μολις 1 χρονων,εχω και εγω την πικρη δικη μου ιστορια! Ημουν αδεσποτη,ταλαιπωρημενη και με μωρα στον δρομο Τα μωρα μου χαθηκαν,δεν ξερω τι απεγιναν!Και εγω κατεληξα σε ενα κεντρο αδεσποτων ζωων φοβισμενη και απογοητευμενη! Ομως η τυχη μου αλλαξε βρεθηκε ενα χερι και με πηρε απο εκει και σημερα σας λεω οτι ειμαι καλα!Κανω την θεραπεια μου για ερλιχια με αντιβιωση και σε λιγο καιρο θα ειμαι ετοιμη για να βρω και εγω την δικια μου οικογενεια,που τοσο λαχταρω! Ειμαι ενα γλυκο ,ηρεμο,φιλικο και τρυφερο σκυλακι ! Τα παω καλα με αλλα σκυλακια,και δεν κανω με τιποτα για κυνηγι!!Ειμαι στειρωμενη και εμβολιασμενη!!Εχω και τσιπ ΑΡΙΘΜΟΣ-982000163722162. ΤΗΛ-6984727488

Via @adespoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου