Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Χαριζεται ο Τζεικ


ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:Χαριζομαι!!!
Ειμαι ο Τζεικ!! Μα ποσο κουκλαρος ειμαι; Ποσο χαδιαρης;; Ποσο τελειος; Ποσο με θελεις;; Παρε στο 6942712166 και θα σε αφησω να παιξεις μαζι μου και να χαιδεψεις το υπεροχο τριχωμα μου!Ειμαι νεαρός, στειρωμενος, εμβολιασμενος, με τσιπακι, δηλαδη complet!! Ειμαι μεγαλοκορμος και ψηλος! Δεν πιστευω να σε σοκαρει η ομορφια μου γιατι θα τα χαλασουμε!! Μονο που θα ηθελα να μαι τ
ο μοναδικο αρσενικο της καρδιας σου...αν εχεις καμια θηλυκια κουκλα στο σπιτι να ξερεις οτι καλυτερο προστατη απο μενα..ΔΕ ΘΑ ΒΡΕΙΣ!! Μη φοβασαι ομως εφοσον ειμαι στειρωμενος..οχι πια σεξ, μονο φιλοι με τις υπολοιπες σκυλιτσες! Ελα να με δεις και δε θα με αποχωριζεσαι...σε προειδοποιω!!
Τσιπ:977200008267665

Via @adespoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου