Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Πολύχρωμος έρωτας 9 μηνών - Μελιώ


Λοιπόν εγώ δεν χρειάζεται να πω τίποτα για την εξωτερική μου εμφάνιση. Με βλέπετε όλοι ότι είμαι μία ΘΕΑ όπως όλα τα γατάκια! Έχω γκριζοπράσινα ματάκια και απαλό τρίχωμα. Είμαι μία γκρι, μελί γατούλα που ψάχνει σπίτι. Πιστεύω να υιοθετηθώ γρήγορα γιατί πολλοί θα με ερωτευτούν κοιτάζοντας τα μάτια μου. Είχα μπει στην μηχανή ενός αυτοκινήτου, παρά λίγο να γίνω λιώμα αλλά με έσωσαν. Στάθηκα τυχερή. Ελπίζω να γίνω περισσότερο αν με βγάλετε από το κλουβί και με βάλετε στον καναπέ σας.
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6978940399 (λειτουργεί μετά τις 2:00 το μεσημέρι) και email επικοινωνίας: zoofilossullogosxalkidas@windowslive.com
Ζωόφιλος & Πολιτιστικός Σύλλογος Χαλκίδας ''Το καταφύγιο''
Αριθμός Έγκρισης Πρωτοδικείου 317 / 1996

Via @adespoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου