Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Fuego, ένας μικρός τριποδάκος


Είμαι ένας γατούλης περίπου 9 μηνών. Βρέθηκα σε αυλή πολυκατοικίας, να προσπαθώ να προλάβω το φαΐ από τα άλλα γατάκια που με έδιωχναν. Ναι, είμαι τριποδάκος, αλλά αυτό δεν με κάνει προβληματικό, με κάνει ξεχωριστό!
Είμαι ήδη στειρωμένος και αποπαρασιτωμένος και ψάχνω ένα σπιτάκι που θα με προσέχουν και θα με φροντίζουν όπως μου αρμόζει, όπως αρμόζει σε όλα τα ανυπεράσπιστα ζωάκια.
Προς το παρόν είμαι λίγο φοβισμένος,γιατί μέχρι τώρα δεν είχα καταλάβει ότι υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να με αγαπήσουν και να με φροντίσουν. Μέρα με την μέρα όμως το συνειδητοποιώ και φοβάμαι λιγότερο.
Αν θέλετε να με γνωρίσετε από κοντά καλέστε στο 6944539442 ή στείλτε mail στο floisvoscats@gmail.com

Via @adespoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου