Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

Χαρίζεται ημίαιμο κουτάβι / μαθημένη στο σπίτι


"Λούση - μία κούκλα για το σαλόνι σας!"

Το όνομά μου είναι Λούση και είμαι μια κούκλα μόλις 13,7 κιλά. Γεννήθηκα στις 21 Σεπτεμβρίου 2011 από αδέσποτη μανούλα. Είμαι ζωηρή, παιχνιδιάρα και πολύ κοινωνική. Εχω μεγάλα εκφραστικά μάτια, είμαι δυναμική και ανεξάρτητη με έντονη προσωπικότητα και ηγετικά στοιχεία. Προστατεύω και φυλάω με πάθος το χώρο μου αλλα κυρίως την οικογένειά μου. Λατρεύω τα παιχνίδια και τις βόλτες, γι'αυτό αν είσαι δραστήριος άνθρωπος, θα γίνω η καλύτερη παρέα σου! Μέχρι 3 μηνών μεγάλωσα μέσα στο σπίτι και έχω εκπαιδευτεί στο να μη λερώνω. Ακούω στο «μη», «κάτσε», «έλα», «φάε». Έγινα λοιπόν μια κοπέλα έτοιμη για σπίτι και μόνιμη οικεγένεια πια! Είμαι υγιέστατη, εμβολιασμένη, φέρω τσιπάκι με αριθμό 985170000066098 και θα δοθώ στον τυχερό που θα με αγαπήσει με φόρμα υιοθεσίας! Για να γνωριστούμε από κοντά, τηλ.επκοινωνίας:6945160234

Via @adespoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου