Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Χαρίζεται η Λαρα


Με λενε Lara...οχι Croft.. ΤΣΟΥ...ενω εγω νομιζω πως ειμαι ενα μικρο χαριτωμενο αγγελουδι 3 μηνων.
Ειδα ομως την ταινια και σκεφτηκα να τη μιμηθω. Τι παραπανω εχει αυτη απο εμενα δηλαδη? Εγω δεν μπορω να χοροπηδαω σαν κατσικι, να σκαρφαλωνω, να παλευω, να κανω τουμπες, να σκαβω τα χωματα, να τρωω πατατακια μεσα απο τη σακουλα, να παταω τα κουμπια απο τα τηλεχειριστηρια, να δαγκωνω τα μαλλια ανυποψιαστων ανθρωπων, να γλειφω τα προσωπα τους και αν με ζορισουν περα απο το ανεκτο να βγαλω τα ολπα μου και να τους "δειξω εγω"? Ή μηπως εχει αυτη πιο γατισιο σωμα απο εμενα? Ουτε γυαλιστερη τριχα εχει, ουτε ουρα να τη φουσκωνει σαν ελατο οταν τρομαζει, ουτε αυτια να τα τραβαει πισω οταν παιζει.. Οσον αφορα το παιχνιδι, την ταχυτητα, τον αιφνιδιασμο και την τσαχπινια, οταν αυτη "παει" εγω "εχομαι"..Μπραβο της παντως που υιοθετησε μικρα ανθρωπακια. Μηπως να σκεφτοσασταν κι εσεις να υιοθετησετε εμενα? Μπορει να ειμαι τρελη που ειμαι μικρη, αλλα υποσχομαι να γινω η πιο τρυφερη γατουλα και να σας κραταω συντροφια για το υπολοιπο της ζωης μου..Για να σας δειξω απο κοντα την ομορφια μου, παρτε τηλεφωνο τη μαμα μου στο 6944 280 391.. ΚΑΖ "Η ΑΓΑΠΗ" ΠΥΛΑΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Αριθμός Πρωτοδικείου "Η Αγάπη": 30248/03.

Via @adespoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου