Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

O Μαγκας ψαχνει σπιτι


Γουφ, γεια σας
ειμαι ο Μαγκας :) Ειμαι 2 μηνων και κουκλος οπως βλεπετε. Μου χουν συμβει διαφορα, πρωτα με πηραν μακρια απο τη μαμα μου και με πεταξαν με την αδερφη μου στο δρομο. Μετα εχασα και την αδερφη μου και με βρηκαν φοβισμενο κατω απο ενα αυτοκινητο να κλαιω και να κανω πολλα παραπονα.
Το μονο που θελω ειναι χαδια και λιγο φαγακι. Εχεις χωρο να πιασω μια γωνιτσα στο σπιτι σου? Θα ειμαι πολυ καλος, στο υποσχομαι. Ειμαι υπακουος, τρυφερουλης και πολυ αγαπησιαρης. Τα παω πολυ καλα με τα αλλα σκυλακια, κανω μπανιο χωρις παραπονα, ακουω ολες τις εντολες που μου λενε ακομα και για το που θα λερωνω και υποσχομαι οτι θα γινω παρα πολυ καλο σκυλακι, ετσι ειπε και ο κυριος κτηνιατρος που με ειδε.
Το μονο που ζηταω ειναι καποιον να αγαπησει κ εμενα και να με παρει σπιτι του.

πληροφοριες: anta_michailidou@hotmail.com
6978165741
Αδέσποτη Ζωη / Stray-Life.grΑριθμός Έγκρισης Πρωτοδικείου 4606 / 2011
περισσοτερες φωτο: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.4401759202842.180941.1254434909&type=3

Via @adespoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου