Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

Χαρίζεται ημίαιμος λαμπραντορίνος 8 μηνών


Γεια σας, είμαι ο Black.
Μεγάλωσα στον δρόμο και βίωσα την εγκατάλειψη γι' αυτό ξέρω να εκτιμώ την αληθινή φροντίδα. Τώρα φιλοξενούμαι προσωρινά αλλά θα ήθελα και 'γω την δικιά μου οικογένεια που θα με φροντίζει και θα με αγαπάει…
Είμαι τώρα 8 μηνών και το βάρος μου είναι περίπου 20 κιλάκια. Έχω μάθει να πηγαίνω βόλτα με το λουρί μου, να ανεβοκατεβαίνω σκάλες και να κάνω την ανάγκη μου στο χώμα (τις περισσότερες φορές!!!). Λατρεύω το νερό και κάθομαι σαν σωστός κύριος όταν έρθει η ώρα του μπάνιου και του βουρτσίσματος (γι' αυτό και το τρίχωμα μου γυαλίζει!).
Έχω κάνει τα εμβόλια μου και είμαι πανέτοιμος για το δικό μου σπιτάκι….
Μην με προσπεράσεις…. Δώσε μου την ευκαιρία να βρω την παντοτινή μου οικογένεια….
Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία κάλεσε με στο 6976 513058 ή στείλε μου μνμ στο inbox της Βενέτας!!!

Via @adespoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου