Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Blackie chan, μαύρος γάτος κομάντο #felinefriday


Είμαι ένας γάτος 3,5 περίπου μηνών. Με παράτησαν στον δρόμο και ψάχνοντας για φαί, βρήκα την αυλή μιας κοπέλας, που είχε πάντα γεμάτα μπολάκια. Τις πρώτες ημέρες της το έπαιζα δύσκολος, δεν την άφηνα να με ακουμπήσει καθόλου. Έτρεχα και κρυβόμουν σε μέρη που δεν μπορούσε να με φτάσει, το έπαιζα κομάντο. Μετά από λίγες ημέρες άρχισα να την ακούω. Μου μίλαγε, μου μίλαγε, όλο μου μίλαγε. Μια μέρα με ξάφνιασε και κατάφερε να με ακουμπήσει. Ε, πολύ κρατήθηκα, σκέφτηκα. Ξάπλωσα και αφέθηκα στα χάδια της. Την επόμενη μέρα μου ψιθύρισε στο αυτί ότι θα με πάρει σπίτι, για να με φιλοξενήσει μέχρι να βρω ένα μόνιμο, όπως και έγινε.Θα δοθώ εμβολιασμένος μόνο για σπίτι, με προυπόθεση να στειρωθώ όταν φτάσω στην σωστή ηλικία.Πληροφορίες στο 6944539442 ή στο floisvoscats@gmail.com

Via @adespoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου