Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ!!!ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗ...ΣΩΣΤΕ ΤΗΝ!!!!


ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙ ΣΠΙΤΑΚΙ ΕΜΕΙΝΕ ΜΟΝΗ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΑΔΕΡΦΑΚΙΑ ΤΗΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΠΗΓΑΝ ΣΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥΣ ΣΠΙΤΑΚΙΑ!!!!!EXEI ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΕΙΝΑΙ ΗΣΥΧΗ ΦΙΛΙΚΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΣΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΙΔΙ..ΣΕ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΚΗΠΟ!!!!!
ΚΙΝΗΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΣΚΥΛΟΥ ΑΡ.ΠΡ.10/2008
Είμαι η Ramona η όμορφη!! Αααα...ναι, με θεωρώ πανέμορφη και πολύ χαρισματικη. Τουλάχιστον αυτό μου λέει η κοπελα που με φιλοξενεί. Είμαι περίπου 2,5 μηνών εμβολιασμενη και αποπαρασιτωμενη και θα γίνω περιπου 20κιλα σε μεγεθος. Έχω πολύ ωραίο τρίχωμα και λατρεύω τις αγκαλιές και τα χάδια. Παίζω με όλους, αρκεί να μου δώσουν σημασία. Θα σε αγαπήσω για πάντα, αρκεί να με αγαπήσεις κι εσύ. Είμαι ήδη μαθημένη σε αυλη αλλά φυσικά έχω ακόμη να μάθω αρκετά πραγματάκια. Αφού είμαι μικρη καλέ!!!Μας παρατησαν σε ενα παρκο μαζι με τα 5 αδερφακια μου,κανουμε για αυλη-φυλακες.Τα αδερφακια μου υιοθετηθηκαν μην με αφησετε μονη..Αν με θελετε παρτε τηλ στα κοριτσια 6982366409 Μαιρη

Via @adespoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου