Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Γεια σας! Ειμαι ο Εros!!


Γεια σας! Ειμαι ο Εros και οπως παντα ερχομαι οταν δεν με περιμενουν.
Με βρηκαν ενα πρωινο μεσα στην ερημια.Καποιοι με πεταξαν εκει.
Μολις με ειδαν φυσικα με ερωτευτηκαν...
Βρεθηκα να φοραω λουρακι και να ειμαι πολυ ταλαιπωρημενος, πεινασμενος, διψασμενος...που σημαινει οτι καποιοι ναι μεν με ειχαν σπιτι τους, αλλα δεν με προσεχαν καθολου!
Ειμαι και λιγο φοβισμενος. Θελω ομως να με χαιδευουν συνεχως για να καταλαβω οτι απο δω και περα η ζωη μου θα ειναι ομορφη.
Ειμαι περιπου 2 μηνων και περιπου 4 κιλακια.
Μαλλον δεν θα γινω και πολυ ψηλος...αλλα δεν πειραζει, σωστα;
Αναζητω λοιπον την παντοτινη μου οικογενεια και θα χαρω πολυ να τα πουμε και απο κοντα, για να δειτε ποσο γλυκο αγορι ειμαι. Ερωτα με λενε αλλωστε...

Via @adespoto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου